MOKYMŲ NAUDA
Po šių mokymų ne tik žinosite, kaip parašyti pranešimą spaudai, bet ir puikiai išmanysite žurnalisto, atrenkančio, kurie tekstai taps publikacijomis, darbo specifiką. Kitaip tariant, ne tik gebėsite rašyti intriguojančiai, bet ir perprasite, kokie pranešimai spaudai tampa straipsniais, į savo rengiamą tekstą žiūrėsite ne tik viešųjų ryšių/marketingisto, bet ir žurnalisto akimis – o tai yra didžiausia paslaptis, norint nemokėti už turinį spaudoje.
MOKYMŲ PROGRAMA
• Kas yra/nėra pranešimas spaudai?
• Pranešimų spaudai rūšys ir tikslai.
• Didžiausios pranešimų spaudai klaidos.
• Kodėl mano pranešimo spaudai nepublikavo?
• Žiniasklaidos veikimo modelis: ko iš pranešimo spaudai reikia žurnalistui?
• Kokie kanalai mums aktualūs?
• Pranešimų spaudai temos: kaip jas sugalvoti?
• Antraštės taisyklės. Kaip parašyti sėkmingą antraštę?
• 2 pranešimų spaudai rašymo tipai.
• Antraštės, vedinuko ir tiesioginės reklamos įterpimo šablonai.
• Pranešimų spaudai teksto dėliojimas.
• Pranešimas spaudai ir tiesioginė reklama: kiek, kur ir kodėl?
• Kaip praeiti žurnalisto filtrą?
• Sėkmė nulemiama laiške: jo pavadinimas ir turinys.
• Nepamirškime nuotraukų: kokios jos ir kiek?
• Kaip per pranešimą spaudai reklamuoti renginį ir produktą?
• Parengtų pranešimų spaudai analizė.
MOKYMAI TINKA
• Verslo atstovams, norintiems gebėti patekti į žiniasklaidą nemokamai.
• Viešųjų ryšių specialistams, rengiantiems pranešimus spaudai.
• Freelanceriams, dirbantiems su turinio marketingu.
MOKYMAI TINKA IR PRADEDANTIESIEMS, IR PAŽENGUSIEMS.